Ton begint in alle vroegte met het slot van de
deur. Bij het verwijderen van de deurbekleding blijkt al snel dat het slot is
losgerammeld; vastzetten en goed smeren blijkt het euvel echter te verhelpen. Het
vastzetten van de hemelbekleding kost wat meer tijd, maar lukt uiteindelijk
ook. Daarna rest alleen nog het vervangen van de reserveband en het controleren
van het koppelstukje van de aandrijfas. Vooral dat laatste blijkt geen
sinecure: de hele tankbescherming moet hiervoor verwijderd worden. Die blijkt
zijn sporen wel verdiend te hebben: de tankbescherming is flink geraakt,
evenals de hele onderzijde van de Amazone. De meeste mankementen zijn dan ook
terug te voeren op de gravelwegen, die toch hun tol eisen bij de auto’s. Op het
parkeerterrein van het hotel wordt de hele dag volop gesleuteld.
Maarten gaat, samen met Henry en Arend (equipe
60), ’s middags nog even het dorp in, en gaat later nog foto’s maken van het
omringende maanlandschap. Ton drinkt nog even een fles van 1,6 liter water
leeg, en besluit het wat rustiger aan te doen...
Henry Borsato - De meeste dromen zijn bedrog |
Een heerlijke avondmaaltijd vinden we in een
zeer primitief ogend restaurant. Verrukkelijk wat ze hier weten klaar te
maken...
Geen opmerkingen:
Een reactie posten