vrijdag 9 december 2011

Dag 3: Sleutelen en fietsen


Gisteravond hebben we een fikse wandeling gemaakt door Buenos Aires. Daarna hebben we mogen genieten van een grote Argentijnse biefstuk, een paar goeie flessen bier en een heerlijke nachtrust.
Vanochtend is Maarten met Riki van Boheemen gaan fietsen door de stad. Buenos Aires kent een heldere lucht en een sterke zon; desalniettemin was de fietstocht zeer de moeite waard. Ton is samen met Jan gaan sleutelen aan de auto – dat was te verwachten: Ton vindt dat als je een oude auto hebt, je niet moet gaan fietsen.
Vanavond hebben we een ontvangst door de Argentijnse Volvoclub, waarbij ook de Nederlandse ambassadeur aanwezig zal zijn. Wellicht zullen ook vader en moeder Zorreguieta zich laten zien. Maarten zegt: ik wil ze best een hand geven, maar ik stap er niet bij in het vliegtuig.
Morgen staat de eerste lange rit voor de boeg. Dat betekent dat er morgenavond (Nederlandse tijd) waarschijnlijk nog geen nieuw bericht geplaatst zal worden.

Winkelcentrum, tegenover het hotel

Hotel Abasto, Buenos Aires

Sleutelen in de parkeergarage (Ton met overall)

2 opmerkingen:

  1. Bunde, 9 december 2012
    He Ton, dat valt me toch wat tegen: "sleutelen in overal". Van de tocht naar Peking herinner ik me nog die prachtige vettige spijkerbroek !
    En Maarten, kun je niet zwemmen ?
    Groeten, Wim Louwers

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hè avonturiers, leuk om jullie avonturen te volgen. Geniet van alle moois en maak maar veel plaatjes zodat wij thuisblijvers kunnen mee genieten!
    Groetjes Toos Timmermans

    BeantwoordenVerwijderen